Yüsra isminin anlamı

Inanilmaz mükemmel bir isim....çok nadir....anlami olarak "sol taraf" yani klap olarak buldum ben! Insallah kizim olursa "Yüsra-Eyşan" koyacagim....yani sol tarafimin sultani! Ek olarak çok uyumsagliyor...ve anlami da muthis oluyor👍

Derya

bence yüsra ismi gayet güzel bir isim benim kardeşimin adı yüsra ve bu isime kötü diyenler asıl kendi isimlerine baksınlar

ilkim seher özgül

ıy bk gibi isim

zeynep atalay

Adım yusra güzel bir isim.Ve değişik....

yusra kırlı

beni yeğenimin adı
Yüsra gerçekten de çok güzel bir isim.

zeynep işliyen

Adım Yüsra ve bundan çok memnunum. Adımı da çok seviyorum. Annemlere her defasında çok teşekkür ediyorum. I LOVE YOU TARIK <3 <3 <3 <3 <3 <3 AŞKIMMM

Yüsra Deniz ÖNEY

Halecim sen kendin adinin anlamini ogrenip gelsene. Uzulme ama adima asla tos kondurmam.

yusra geduk

Adimi cok seviyorum. Hatta adimdan ruya ismi bile oluyor.

yusra geduk

Merhaba benim adim yusra. yusra nin anlami cok guzel. Adimi cooooooook sewiyorum

yusra geduk

Merhaba benim adim yusra. yusra nin anlami cok guzel. Adimi cooooooook sewiyorum

yusra geduk

Her şey de isim olarak konmaz ki. İşte bir örnek daha.

hale

Benim adımda yüsra bende çokmemnunum ismimimden ilk kez duyanlar için acayip olabiliyor ama alışınca güzelliği ortaya çıkıyo tabi anlayana.

Yüsra

Leyl suresi 7. Ayet,
a’la suresi 8. Ayet ,
talak suresi 7. Ayet,
inşirah suresi 6. Ayet gibi kur’an-ı kerimin bir çok yerinde geçer.
anlamı ise ’’en kolay yer’’ yani ’’cennet’’ manasını taşır kur’anda.
(elmalılı orjinal meal-taberi tefsiri).

Yüsra Kayacı

Benim adım yüsra. Çoğu kişi benim adımı söyleyemiyor. Her zaman da adımın anlamını soruyorlar. Ama bence bu isim çok güzel.

Yüsra Şahin

Kaynana adayım olan bayan adımı bi türlü söyleyemiyo okuldada hocalar falan söyleyemeiyoo ilk söyledgmde ya büşra ya hüsra ya nüsra anlaşılıyoo nası bi ismim wrya olsn ama bn çok sewiyorumm çok az bulunan bi isim we kurandada geçiyo.

Yüsra Kaya

Bayılıyorum yüsra ismine herkes tarafında çok begenilen bi isim helede anlamı vede kuranda geçmesi daha büyük bi güzellik
anne ve babama ismim yüsra oldugu için çok teşekür ediyorum.

Yüsra Sevinç

Benim adım yüsra öğretmenlerim ve herkez benim ismimi soylemekte zorlanıyor ama ismimi cok seviyorum.

Yüsra

Yüsra ismi süper ama bırakın gurur duymaı.

Elis Kökpen

Yüsra nın anlamı neden yok.

Yaren Yüsra Acar

Benim adımda yüsra herkes adımı söylemekte zorlanıyor ama n güzel isim olduğunu düşünüyorum.

Yüsra Denizhan

8 gun once ıkızlerım oldu bırı kız bırı erkek allaha cok sukur iyiler kızımın adı yüsra oglumun adını yuşa koydum bu isimlerı cok begenıorum adları ıle yasasın cocuklarım saglıkla huzurla.

Mine Rahatol

Leyl suresi 7. Ayetin tefsiri:

(fe senüyessiruhu lil yüsra)

’’biz onu yüsraya (en kolayına) kolaylıyacağız’’
(elmalılı-orijinal)

burada zikredilen "en kolay olan´dan maksat, allahın razı olacağı amelleri işlemek ve bu yolla cennete ulaşmaktır.
(taberi tefsiri)

.

Hacı Rüstem

Valla ismim çok kullanılıyor.

Yüsra Bayraktar

Bizim sınıftaki cici kzıın adida yüsra!:).

Meto

Nerede yüsra isimli birini görsem hemen a’la suresi 8. Ayeti hatırlar bu duayı okuyorum. ’’allah cümlemize,en kolay yere (cennete) kolayca girmeyi nasip eylesin. ’’
.

Hafize Kılınç