Rana isminin anlamı

ismimden çok memnunum ensevdiğim harf bile r ve tüm ailem beni hoş belkıs diye çağırıyor

rana belkıs

Allahaşkına Admin şu sünepe kadın anlamını kaldırır mısınız?
Kaç tane Arap arkadaşıma sorduysam öyle bir anlamı yok diyor ...

Eda haltaş

İsminizin kök anlamına bakıp kendinizi öyle sevin ahmak sünepe avanak gibi anlamları varmış. Sadece dile kolay olduğu için veya çağdaş bir isim (!) olduğu için seviyorsanız bilemem.

Boşver

rana ismini cooook seviyorum . adımda kendimde cok guzelim

haticeranaozan

rana ismini cooook seviyorum . adımda kendimde cok guzelim

haticeranaozan

Ben kendi ismimden çok memnunu.Bazanleri gerçekten benim adım rana diyorum

rana karabekiroğlu

Valla ben adımı her şeyden çok seviyorum anlamıda çok güzel herkes adıma bayılıyor herkese tercih ederim.

Rana Öztoprak

ismimi valla çok sewiyom ranasucan koyun isminizi birisi sizi çağırıyorsa size güzel kız diyo hoş diye çağırıyo demektir bence koyun

ranasucan

ya ne biliyim garibime gitti burası çok karmaşık http://ismininmanasi.com/category/kiz-isimleri buradaki isim daha anlaşılır sizde bakın buraya

Esra Aydın

Benim adım Rana adımı çok seviyorum duyan herkesin çok hoşuna gidiyor. Tavsiye ederim .

Rana Nisa Aydın

Bende ismimden çok memnunum ve tek olarak kullanılması taraftarıyım :)

Rana

benim adımda rana babam fanatik galatasaraylı olduğunda Fatih Terimin karısının ismi fulyayı koycaktı ki yengem rana olsun demiş

Rana Yılmaz

Merhaba rana ismi çok güzel bi isim çok beğeniyorum,aleyna ismini babam rana isminide annem koydu,tavsiye ederim aleyna rana yı çok uyuyor bence.

Aleyna rana

Merrhaba benim adım Aslıhan Rana aslında türkiyede bu iki adı taşıyan tek kişim. Rana nın yanına isim arayanlara duyurulur

ASLIHAN RANA AKTAŞ

Benim adım rana.anlamları çok güzel.adımı babam koymuş benim.bence rana isminin kökeni farsça.

Rana

İsmimin güzel olduğuna inanıyırum.

Rana Kaya

İsmimden çok memnunum tanıdığım ranalar da ismi gibi güzel oluyorlar genelde kendim için birşey demıyorum ewde kalmadım enazından
.

Rana Beken

Benim kızımın adı rana betül. Adı da güzel,kendi de güzel,huyu da güzel. Tavsiye ederim.

Pervin Duyan

Eslem hanım genelde rana nın yanına zeyneb ismini eklerler. Bi deneyin :d "zeyneb rana".

Aliosman

Rana kelimesinin kökeni farscadır ve güzel anlamına gelir en cok begendigim isimlerden birisidir oldukça asil bir isim bence
.

Melisa Kadayıf

Rana anlamı biraz iyi biraz kötüymüş hep hoş güzel hede sünepe kadın bence iyi araştırılıp konulması gereken bir isim birde elif rana olarak koyabilirsiniz yanına başka isim arayanlar.

Esra

Rana ismi çok güzel sevgilimin ismi oldugundan daha da güzel.

İsasinmez

Ben ismimin anlamını bulmanızı istiyorum. Lütfen acil olsun.
.

Rümeysa Bayrık

Yukarda rana isminin anlamini okurken,daha önceden hep bildigim anlamiyla benzemedigini gördüm. Ben rana:güzel kadin anlamina geliyor biliyorum ve erkek ismi olarak hicbiryerde duymadim,okumadim.
cok güzel ve kisa bir isim. Tavsiye ediyorum,ve tek basina takilmasindan yanayim. ıki isime karsiyim.

T.ademi

Merhaba eslem yıldız öncelikle kızınız hayırlı olsun rana çok güzel bi isim ama rida da bi o kadar güzel bi isim rida yiğenimin ismi biz çok beğendik ve çevremizdeki herkesde değişik ve güzel buldu belki rana nın yanına rida da olabilir ama ikisi çok uygunluk gösteriyor derseniz bence rida daha güzel seçim sizin ben fikrimi söyledim (rana rida).

Defne