Mislina isminin anlamı

benim kardesimin ismide mislina

hasancan demir

benim kızımın adıda mislina çok severek istiyeerek koydum, telafüsü çok güzel bir isim,hemde bereket duasında geçiyo . kızım ismi gibi çok güzel bir kız :)

zeynep

Süper bir isim. Tanıdığımın mislina adlı kızı var çok güzel ve çok şeker.

Duru Yıldız

Meraba arkadaşlar bnm adım mislina.

Mislina Çimen

Ben bu ismi senler önce duymuştum ve ozamanlar böle deyişik isimler yoktu ve ben bu isme taktım daha dateylı birarştırma istiyorum sitedeki görevliden. Bereket duasında geçiyosa nasıl kuranda olmazki.

Neşe Yakın

Bence cok güzel bir isim eğer benım bır kızım olursa ona vermeyı düşünüyorum bu ismi ama eşim istemıyor ama ben ısrsarlıyım tabıkı.

Sümeyra

Mislinanın bir anlamınında muhteşem olduğunu bulmuştum.

Eslem

Kendi ismimi sevmiyorum ve değiştirmeye karar verdim. Ablam mislina olsun diye ısrar ediyo güzel geldi bana da ama alışabilir miyim diye düşünüyorum.

Aynur

Benim prensesimin adi da mıslına tipki ismi gibi mis kokulu kizim benim bu ism bence gelmis gecmis en iyi isimlerden biri sadece bir sorun 7 uyuyanlarin hepsinin erkek olamsi ama kiz adina daha cok yakisiyor,,
bu ismi koyunca herkes baana gavur ismi dedi ama anlatinc ahepsi morardi he he eh.

Khan

Bereket duası yani karınca duasında geçiyor çok güzel ve değişik bir isim ayrıca yedi uyuyanlardan bir tanesinin ismi.

Ayfer

Yiğenimin ismi karınca duasında geçiyor.

A.t

İsim çok güzel.

Kübra

Bir deterjan ismini çağrıştırıyor. Suni gibi geldi bana.

Ç.n

Çok güzel ve değişik bi isim

Mislina